سایت شرط بندی

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو + عکس حاشیه های جنجالی

سایت nonelouder.com تقدیم میکند

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو + عکس حاشیه های جنجالی

ماجرای رابطه سحر قریشی و امیر تتلو 

در این چند روز ماجرای رابطه سحر قریشی و امیر تتلو مدیر سایت تتل بت بسیار خبرساز شده است. سحر قریشی بازیگر جنجالی احتمالا به ترکیه مهاجرت کرده است. او با ضبط یک ویدیو از رابطه اش با امیر تتلو خواننده پرحاشیه پرده برداشت. امیر تتلو از ماه ها قبل درباره سحر قریشی صحبت کرده بود. این دو چهره معروف و جنجالی هم اکنون در ترکیه هستند و حواشی زیادی در شبکه های اجتماعی و رسانه های داخلی به راه انداخته اند.

 

رل زدن سحر قریشی و امیر تتلو

امیر تتلو از ماه ها پیش اعلام کرده بود که روی سحر قریشی کراش دارد! البته سحر قریشی تا همین چند روز پیش درمورد تتلو هیچ صحبتی نکرده بود. احتمالا او هم همانند مهناز افشار به طور دائم از ایران مهاجرت کند. خانم قریشی دیروز و در چنل یوتیوبی خود علنا اعلام کرد که در ویلای امیر تتلو است. همچنین یک تتو بزرگ مثل تتوی امیر تتلو بر روی دست سحر قریشی دیده می شود.

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو + عکس

تتلو چندی پیش در تلگرام خود گفته بود که قصد ازدواج دارد اما اعلام نکرده بود که می خواهد با چه کسی ازدواج کند. خبرهایی که اکنون منتشر شده نشان می دهد که این فرد سحر قریشی بوده و احتمالا این چهره های پرحاشیه از چند ماه قبل با هم رابطه داشته اند. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که سحر قریشی برای همیشه ایران را ترک کرده باشد، زیرا که با بازگشت او به ایران ممکن است دردسرهای زیادی برایش رقم بخورد.

 

حواشی امیر تتلو و سحر قریشی

خانم سحر قریشی نزدیک به 10 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد. او از راه تبلیغات در اینستاگرام و همچنین مدلینگ درآمد بسیار بالایی داشته است. اما فعالیت امیر تتلو در اینستاگرام مسدود شده و او نمی تواند صفحه ای در این شبکه اجتماعی داشته باشد. گزارش هایی که همسر هیچکس خواننده مشهور رپ به این شبکه ارسال کرده بود، موجب شد تتلو برای همیشه پیج خود را در اینستاگرام از دست بدهد.

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو + عکس

اما تتلو در تلگرام و یوتیوب حضور فعالی دارد. او چند روز پیش از هواداران خود خواسته بود که کانال سحر قریشی در یوتیوب را دنبال کنند. هم اکنون آمار سابسکرایب های قریشی در یوتیوب در حال افزایش می باشد و افراد منتظرند تا او ویدیوهای بیشتری در کانال خود منتشر کند. باید بگوییم که سحر قریشی کپشن ویدیوهای خود را با عدد 78 به اتمام رسانده که امیر تتلو از این عدد به طور گسترده استفاده می کند.

 

سحر قریشی و تتلو در اینستاگرام

این اولین باری نیست که روابط عاطفی سحر قریشی خبرساز می شود. سال گذشته عکس هایی از او مهدی طارمی منتشر شد که خبر از نامزدی آنها می داد. البته آنها این عکس ها را زمانی منتشر کردند که فیلم دست در دست شان در خارج از کشور منتشر شده بود. احتمالا آنها می خواستند با اعلام خبر نامزدی شان از دردسرهایی که در پیش رو داشتند فرار کنند. بعد از مهدی طارمی سحر قریشی با کسی رابطه ای نداشته است.

امیر تتلو هم بارها در لایوهای مختلف درباره سحر قریشی صحبت کرده بود. ولی در آن سوی میدان، سحر قریشی در یک مصاحبه رابطه خود را امیر تتلو را نفی کرد. وی بیان کرد که انی حواشی و شایعات می تواند برای او دردسرساز شود و از رسانه ها خواست تا به این شایعات دامن نزنند. حالا او به همراه امیر تتلو در ترکیه زندگی می کنند و باید دید که در آینده چه حواشی دیگری می تواند ایجاد شود.

 

سحر قریشی و تتلو در ترکیه

امین فردین مدیر کانال یوتیوبی پشت پرده که تاکنون افشاگری های زیادی درمورد چهره های مشهور داشته گمانه زنی هایی درمورد رابطه این افراد و آینده آنها داشته است. آقای فردین اعلام کرد که احتمالا سحر قریشی و امیر تتلو احتمالا بخواهند که یک برنامه استعدادیابی همانند عصر جدید در پلتفرم یوتیوب راه اندازی کنند. با توجه به اینکه امین فردین منابع اطلاعاتی دقیقی دارد، احتمال این برنامه هم بسیار زیاد است.

آقای امیرحسین مقصودلو در گذشته هم با افراد مشهور رابطه داشته که از جمله آنها می توانیم به خانم تینا آخوندتبار اشاره داشته باشیم. امیر تتلو در یک لایو اینستاگرامی بعد از سال ها به این رابطه اعتراف کرده و بیان کرد که یکی از آهنگ های خود را هم برای تینا آخوندتبار خوانده بود. باید اجازه دهیم تا زمان بگذرد و ببنیم که سرنوشت رابطه این دو چهره به چه سمت و سویی کشیده می شود.

 

بیوگرافی سحر قریشی و امیر تتلو

خانم سحر قریشی متولد سال 1366 می باشد. او دی ماهی می باشد و در شهر تهران متولد شده است. تحصیلات این بازیگر تا سطح دیپلم می باشد، او از سال 1388 وارد دنیای بازیگری و خیلی زود به شهرت بسیار بالایی دست یافت. در زمانی که او وارد بازیگری شد متاهل بود. وقتی 17 ساله بود ازدواج کرد، بعد از بازی در سریال دلنوازان از همسر اولش جدا شد و سپس با یک خواننده پاپ ازدواج کرد.

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو + عکس

آخرین رابطه او که خبرش در شبکه های اجتماعی منتشر شد با مهدی طارمی بود. باید بگوییم که سحر قریشی یک برادر به نام سپهر دارد. پدرش چند سال پیش فوت کرده است و او در کنار برادر و مادر خود زندگی می کرده است. درمورد امیر تتلو باید بگوییم که این خواننده متولد سال 1366 و شهریور ماهی می باشد. اختلاف سنی او و سحر قریشی 4 ماه می باشد. تتلو در تهران متولد شده است.

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو + عکس

اینستاگرام سحر قریشی

جالب است بدانید که امیر تتلو جزو اولین خوانندگان سبک آر اند بی در ایران می باشد. از مشهورترین خوانندگان این سبک می توانیم به مایکل جکسون پادشاه پاپ، اشاره داشته باشیم. امیرحسین مقصودلو در اوایل دوران جوانی، پدرش را از دست می دهد و مادرش او و خواهرانش را بزرگ می کند. تتلو بعد از آشنایی با حسین تهی و سروش هیچکس وارد دنیای خوانندگی شده و خیلی زود به شهرت رسید.

 

حواشی چهره های معروف ایرانی

برای مطالعه اخبار بیشتر درمورد حواشی روابط افراد معروف می توانید به مطالب پیشنهادی که در زیر ارائه داده ایم مراجعه کنید. همچنین اگر تمایل دارید تا از بزرگترین سایت سرگرمی ایران دیدن کنید، می توانید به لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم مراجعه کنید. می توانید در فضایی بروز و به همراه هزاران کاربر آنلاین دیگر در بازی های مهیج شرکت داشته باشید.


شما در سایت nonelouder.com پرطرفدارترین پستهای جهان را مشاهده خواهید کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا