سایت شرط بندی

چگونه عدد شانس خودمان را پیدا کنیم؟

سایت nonelouder.com تقدیم میکند

چگونه عدد شانس خودمان را پیدا کنیم؟

چگونه عدد شانس خودمان را پیدا کنیم؟ 

چگونه عدد شانس خودمان را پیدا کنیم؟ آیا اعداد شانس واقعی هستند؟ در این مطلب به طور کامل در این مورد صحبت می کنیم. اینکه به اعداد خوش شانسی اعتقاد داشته باشید یا نه کاملا به اعتقادات خودتان بستگی دارد. برخی به خواص این اعداد معتقدند و برخی هم آن را خرافه و بدون اثر می دانند. به هر حال ما درمورد اعتقادات افراد صحبت نمی کنیم، اما اگر علاقه دارید تا عدد شانس خودتان را پیدا کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

از دیرباز مردمان جهان، خصوصا در شرق سعادتمند و مدرن، به خواص اعداد اعتقاد داشتند. آنها جهان را آمیخته با اعداد و تاثیر آنها می دیدند. دانشمندان بزرگی از چین و هند و سرزمین فارس و… به رازهای پشت اعداد پی برده برده بودند. آنها این یافته ها و اسرار در اختیار سایر افراد قرار دادند و این بحث امروز هم طرفداران زیادی دارد. در واقع باید بگوییم که هر انسانی یک عدد منحصر به فرد دارد.

چگونه عدد شانس خودمان را پیدا کنیم؟

به طور کلی راه های زیادی برای بدست آوردن عدد شانس وجود دارد. در برخی روش ها شما می توانید با استفاده از نام خود این عدد را پیدا کنید یا اینکه از تاریخ تولدتان (به میلادی) کمک بگیرید. همچنین روش های دیگری هم وجود دارند که در آنها از کارت های پاسور بازی استفاده می شود. اما به شما پیشنهاد می کنیم که از روش محاسبه با تاریخ تولد کمک بگیرید زیرا که دقت بسیار بالایی دارد.

 

عدد شانس من چند است؟

شاید در نگاه اول این موضوع را جدی نگیرید، شاید هم این موضوعات را تمام خرافات فرض کنید. ما در اینجا دست روی این مسائل نمی گذاریم، فقط به عنوان یک سرگرمی جالب در اینباره صحبت می کنیم. به هر حال افرادی در جهان به شانس و اقبال اعتقاد داشته و افراد زیادی هم خیر. برای یافتن عدد شانس خود می توانید از روش ها زیادی استفاده کنید که ما در اینجا فرمول تاریخ تولد را به اشتراک می گذاریم.

چگونه عدد شانس خودمان را پیدا کنیم؟

عدد شانس همیشه یک رقمی است، یعنی از 1 تا 9. هر کدام از این اعداد داستان ها و خواص خاص خودشان را دارند که حتی در شخصیت افراد هم تاثیر دارند. بنابراین اگر به این موضوع اعتقادی هم ندارید شاید برای تان جالب و سرگرم کننده باشد که بدانید کدام عدد به روح شما تعلق دارد و چگونه می توانید از آن در زندگی خود استفاده کنید. در زیر با یک مثال و فرمول ساده یکی از بهترین راه های پیدا کردن عدد شانس را توضیح داده ایم.

 

فرمول پیدا کردن عدد شانس

یکی از راه های جالب برای پیدا کردن عدد شانس این است که تاریخ تولد خودتان را به صورت دقیق به تاریخ میلادی تبدیل کنید. سپس می توانید عدد تولد و شانس خودتان را پیدا کنید و بر روی آن حساب باز کنید. روال محاسبه آن بسیار ساده است و ما با استفاده از یک مثال بسیار ساده به شما آموزش خواهیم داد. بنابراین توجه کنید که تمام مراحل را به درستی انجام دهید تا بتوانید عدد شانس خودتان را پیدا کنید. برای اینکار از تاریخ تولد خودم شروع می کنم.

 

13/08/1993

حالا همه اعداد را با هم جمع می کنیم:

 

1+3+0+8+1+9+9+3

جواب می شود: 34

 

حالا باید 3 و 4 را با هم جمع کنیم تا به یک عدد 1 رقمی برسیم.

جواب 7 است.

 

محاسبه عدد شانس با تاریخ تولد

عدد شانس من 7 است و شما هم به همین سادگی می توانید عدد شانس خودتان را پیدا کنید. شما می توانید اعداد تاریخ تولدتان را با هم جمع کنید و تا جایی این کار را انجام دهید که بالاخره به یک عدد 1 رقمی دست پیدا کنید که عدد شانس و بخت شما می باشد. اگر علاقه دارید تا مطالب بیشتری را مطالعه کنید می توانید به لینک های پیشنهادی که در آخر همین مطلب آورده شده است مراجعه کنید.

چگونه عدد شانس خودمان را پیدا کنیم؟

در آخر باید بگوییم که شما می توانید تاریخ تولد خود به صورت شمسی را هم به وسیله همین فرمول به دست آورید. مثلا با استفاده از همین روش عدد شانس من در تقویم خورشیدی برابر 4 است. در این صورت شما 2 عدد شانس خواهید داشت و هیچ فرقی ندارد که از کدام یک از آنها استفاده کنید. هر دو عدد می توانند برای شما خوش شانسی بیاورند. (البته بدون توجه به اینکه 4 یک عدد نحس محسوب می شود!).

 

شما در سایت nonelouder.com پرطرفدارترین پستهای جهان را مشاهده خواهید کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا