سایت شرط بندی

روش جادویی انتخاب اعداد بخت آزمایی و قرعه کشی

سایت nonelouder.com تقدیم میکند

روش جادویی انتخاب اعداد بخت آزمایی و قرعه کشی

روش جادویی انتخاب اعداد بخت آزمایی 

دراین پست با روش جادویی انتخاب اعداد بخت آزمایی آشنا می‌شویم. افرادی کـه در بخت آزمایی ها و قرعه کشی ها شرکت می کنند، همواره بـه دنبال یافتن عددهای خوش شانس بخت آزمایی می باشند. اگر با علم اعداد و شماره شناسی آشنا باشید، می‌دانید کـه برخی اعداد بر تمام طبیعت تاثیر گذار هستند. می توانید با پیدا کردن این اعداد، شانس خودرا در برنده شدن قرعه کشی ها افزایش دهید.

 

چگونه در بخت آزمایی شرکت کنیم؟

روش جادویی انتخاب اعداد بخت آزمایی و قرعه کشی

بخت آزمایی تاریخچه دور و درازی دارد. شـما می توانید با خرید بلیط هاي‌ بخت آزمایی یا شرکت در قرعه کشی ها مختلف شانس خودرا برای برد امتحان کنید. قرعه کشی هاي‌ محلی هم نمونه اي از بخت آزمایی ها می باشند. شـما در حال حاضر می توانید از سایت هاي‌ معتبر بلیط هاي‌ بخت آزمایی را خریداری کنید. در حال حاضر سایت هاي‌ ایرانی بخت آزمایی زیادی فعال می باشند.

 

روش مربع جادویی برای انتخاب اعداد بخت آزمایی

از مربع جادویی و سیستم Lo Shu چینی برای افزایش ضریب شانس برد در لاتاری و انتخاب اعداد لاتاری استفاده کنید. علم شماره شناسی چینی بر روی ارتباط تعداد زیادی از پدیده‌هاي‌ طبیعی با رفتارهای انسان‌ تمرکز کرده اسـت درحالی کـه بـه طور هم زمان تاثیر ان را بر روی جهان هستی و کائنات، تغییرات آب و هوا و محیط زیست طبیعی مرتبط می دانند. دراین باور، این درک و شناخت از ریاضیات بـه دست می آید.

روش جادویی انتخاب اعداد بخت آزمایی و قرعه کشی

اعداد دروغ نمی گویند. آن ها تنها وسیله‌اي هستند کـه میتوانند بـه شـما کمک کنند تا عملکرد درونی سیستم‌هاي‌ پیچیده را درک کنیم. همین امر در موضوعی مانند لاتاری هم صدق می کند. شانس برنده شدن در لاتاری برای یک فرد آن چنان دور از ذهن اسـت کـه همین موضوع باعث می شود تا تصور کنیم برنده شدن در لاتاری تنها منوط بـه شانس اسـت.

 

جالب اسـت بدانید کـه:

گزارش‌ هاي‌ تعداد زیادی از افرادی وجوددارد کـه چندین بار برنده لاتاری شده‌اند. جالب اسـت بدانید عده اي از انها از مربع چینی ریاضی بـه نام Lo Shu استفاده کرده‌اند.

 

مربع جادویی چیست و چه کاربردی دارد؟

این مربع، مربع جادویی نامیده شده اسـت. ساده‌ ترین نوع ان با ابعاد ۳ در ۳ اسـت. بر مبنای تاریخ چین، درحدود سال ۲۲۰۰ قبل از میلاد مسیح «۴۰۰۰ سال پیش» امپراطور یو Yu از سلسله Hsia پروژه‌اي را برای نظارت سیل رودخانه زرد کـه بـه نام رودخانه لو هم نامیده میشود افتتاح کرد. سرریز شدن ان رودخانه باعث صدمات کشاورزی و مردم چین شده بود.

اما روزی امپراطور درکنار رودخانه ایستاده بود کـه رودخانه زرد برکت و آگاهی و دانش برای مردمانش بـه همراه آورد. یک لاکپشت دریایی غول آسا با سر اژدها از آب درآمد. با نگاه دقیق بـه لاک پشت، آن ها متوجه شدند و کشف کردند کـه روی لاک این حیوان الگویی از نقطه‌هاي‌ رنگی بـه شکل مربع وجود دارند. این نقطه‌ها ۹ شماره را تشکیل می‌دادند کـه هر کدام از آن ها دریک مربع کوچک قرار گرفته‌اند.

 

همه ی ۹ شماره دریک مربع کامل روی لاک گنجانده شده‌ اند. شگفت انگیز‌ترین مورد این‌که جمع اعداد از هر طرف، افقی، عمودی، بـه صورت مورب همگی شماره ۱۵ بود. نظم و ترتیب این ۹ شماره مورد بررسی قرار گرفت. نتیجه کشف مربعی بـه نام مربع Lo Shu یا مربع جادویی شد کـه تبدیل بـه پایه و اساس علم شماره شناسی، ستاره شناسی و فنگ شویی و… بـه‌ جا مانده از چین باستان اسـت شد.

 

ترفند انتخاب اعداد قرعه کشی

از میان این اعداد، اعداد محبوب خودرا برای بازی لاتاری انتخاب و ترکیب کنید. مربع‌هاي‌ جادویی اصلی نشانگر اعدادی هستند کـه بـه طور مداوم در لاتاری‌ها تکرار می شوند. این بدین معناست کـه شانس‌هاي‌ شـما بـه طور چشمگیری با استفاده از این روش افزایش مییابد. البته شـما وادار نیستید کـه تنها از این اعداد استفاده کنید. هرگونه ارزیابی ریاضی شامل افزایش یا کاهش بـه این اعداد هم شانس شـما را در لاتاری بالا میبرد.

روش جادویی انتخاب اعداد بخت آزمایی و قرعه کشی

اگر بـه این موضوع شک دارید، یک‌بار امتحان کنید. شـما می توانید اعداد قرعه کشی بعدی لاتاری مورد نظر خودرا بررسی کنید. تا متوجه شوید یکی از این اعداد یا ترکیبی از آن ها در بین اعداد برنده وجوددارد یا خیر. بـه احتمال زیاد، نتایج قرعه مرتبط با این اعداد خواهد بود. بنابر این اینبار کـه لاتاری بازی میکنید، از دانش و خرد امپراطور یو و مردمانش برای افزایش شانس در برنده شدن در لاتاری استفاده کنید.

 

4 راز برنده شدن در بخت آزمایی

روش جادویی انتخاب اعداد بخت آزمایی و قرعه کشی

اگر شـما تا بـه حال نتوانسته‌اید کـه شبدر چهاربرگ نشانه شانس یا سمبل خوش شانسی خودرا پیدا کنید، همیشه می توانید عامل خوشبختی خودرا ایجاد کنید. نکات زیر را از افرادی کـه ذاتا خوش شانس بـه نظر می آیند بیاموزید و برای داشتن بخت و اقبال بیشتر در زندگی بـه کار برید.

 

با افراد خوش شانس ارتباط داشته باشید

هرچه افراد بیشتری را بشناسید، شانس بیشتری برای داشتن یک دوست خوش اقبال خواهید داشت. افراد خوش شانس با افراد زیادی هم صحبت میشوند. افراد زیادی را جذب خود می کنند و با انها ارتباط میگیرند. این عادات منجر بـه «شبکه شانس» و پتانسیل ارتباطات گسترده مفید میشود.

 

بـه نیروهای درونی خود اعتماد کنید

روش جادویی انتخاب اعداد بخت آزمایی و قرعه کشی

خوش شانس‌ها بـه نیروی غریزی ذاتی خود خاطرجمعی می کنند. محققان انگلیسی متوجه شده‌اند کـه غرایز و حواس درونی ما اغلب موثق و معتبر هستند و از عکس العمل‌هاي‌ واقعی فیزیکی در بدن ما مانند افزایش ضربان قلب و عرق نشات می گیرند. پس برای داشتن زندگی شادتر و بخت بالاتر بـه احساسات و غرایز خود اعتماد کنید.

 

داشتن سرگرمی و کتاب خواندن

سعی کنید هر هفته یک کتاب جدید بخوانید یا بـه یک پادکست «فایل صوتی» در مسیر رفت و برگشت بـه سر کار خود گوش دهید. سعی کنید یک سرگرمی جدید برای خود انتخاب کنید. هر کاری کـه چشم شـما را بـه افق‌هاي‌ جدید فکری و افراد جدید در زندگی باز کند میتواند مفید باشد.

 

توجه به ویژگی های افراد خوش شانس

کسانی کـه بخت و اقبال بالا دارند، نیمه پر لیوان و جنبه مثبت مشکل را می بینند. تفاوت دیگر این افراد و بد شانس‌ها در نگاه و نگرش انها بـه اتفاقات بدشانسی اسـت. خوش شانس‌ها این توانایی را دارند کـه تصور کنند بـه جای اتفاق فعلی چه اتفاقی می‌توانست رخ دهد و اینکار تاثیر بدشانسی و قبول ان را راحت میکند.

 

شما در سایت nonelouder.com پرطرفدارترین پستهای جهان را مشاهده خواهید کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا