سایت شرط بندی

پیش بینی فینال یورو 2020 (چه کسی برنده جام می شود؟)

سایت nonelouder.com تقدیم میکند

پیش بینی فینال یورو 2020 (چه کسی برنده جام می شود؟)

پیش بینی فینال یورو 2020 

دراین پست پیش بینی فینال یورو 2020 از نظر چهره هاي‌ سرشناس دنیای فوتبال را مرور میکنیم. مسابقات وارد مرحله یک چهارم نهایی شده اند. تا پیش از این افراد زیادی پیش بینی کرده بودند کـه فرانسه و کشور آلمان فینالیست هاي‌ یورو 2020 می باشند. اما هردو تیم از رقابت ها کنار رفتند. مورینیو و آنجلوتی پیش‌بینی هاي‌ بسیار دقیقی از فینال جام ملت هاي‌ اروپا داشته اند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

پیش بینی فینالیست های جام ملت های اروپا 2020

تا پیش از این تمام سایت هاي‌ معتبر دنیای فوتبال فرانسه و کشور آلمان را بخت اول قهرمانی در جام ملت هاي‌ اروپا می‌دانستند. اما دنیای فوتبال دنیای اتفاقات شگفت انگیز است. با حذف ناباورانه این تیم ها پیش بینی ها تغییر کردند. اما پیش از این این دو مربی نام آشنایی دنیای فوتبال پیش‌بینی هاي‌ دقیقی ارائه داده بودند که کمی دور از ذهن بـه نظر می رسیدند. در ادامه نظرهای این مربیان را میخوانیم.

 

پیش بینی مورینیو از فینال جام ملت های اروپا

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تاتنهام و فعلی رم، ابراز امیدواری کرده کـه دو تیم ایتالیا و انگلیس فینال رقابت‌هاي‌ یورو را برگزار کند. او در مقاله اي نوشت: بعد از حذف پرتغال من حالا حس میکنم که بـه ایتالیا متصل هستم. زیرا بـه عنوان مربی رم دراین تیم بازیکن دارم. من بهترین‌ها را برای لئوناردو اسپینازولا آرزو می‌کنم کـه بسیار خوب بازی کرده است. همچنین برایان کریستانته کـه بـه عنوان نیمکت نشین به زمین می آید.

پیش بینی فینال یورو 2020 «چه کسی برنده جام می شود؟»

مورینیو ادامه داد: ایتالیا در برابر انگلیس فینال و سناریویی عالی برای من خواهد بود. من در حال حاضر طرفدار انگلیس هستم و دوست دارم هری کین این جام را از دستان الکساندر چفرین بگیرد. انگلیس میتواند کشور آلمان را شکست دهد و بعد از ان من انها را در فینال ومبلی می‌بینم.

 

پیش بینی آنجلوتی از فینالیست های یورو 2020

رقابت هاي‌ یورو ۲۰۲۰ وارد مراحل حساس و جذاب خود شده است. تیم ملی فوتبال ایتالیا توانست با شکست اتریش راهی یک چهارم نهایی شود. کارلو آنچلوتی در ستایش از تیم مانچینی گفت: ایتالیا سورپرایز بزرگ یورو اسـت. این تیم فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار می‌دهد. همچنین در خط دفاعی هم استحکام لازم را دارد و بسیار سخت گل میخورد.

پیش بینی فینال یورو 2020 «چه کسی برنده جام می شود؟»

او ادامه داد: گذشه از نتایج تیم مانچینی را یک تیم کامل دیدم. آن ها در همه ی شرایط قالب تیمی خودرا حفظ میکنند و این بسیار خوب اسـت. مانچینی سه سال اسـت کـه سرمربی ایتالیا اسـت توانسته دراین مدت هویت لازم را بـه تیمش بدهد. او بازیکنان را آنگونه کـه دوست دارد بازی دهد.

 

آنچلوتی درباره شانس هاي‌ قهرمانی گفت:

در بلژیک لوکاکو می درخشد. پرتغال هم اتومبیل گلزنی خود یعنی رونالدو را داد. فرانسه هم با ام باپه وحشتناک است. سخت اسـت کـه از میان این همه ی تیم خوب فینالیست ها را مشخص کرد. اما نظر من این اسـت که ایتالیا و انگلیس راهی فینال می‌شوند.

 

پیش بینی بازی های یورو 2020

پیش بینی فینال یورو 2020 «چه کسی برنده جام می شود؟»

اگر از طرفداران دنیای فوتبال هستید، می‌توانید پیشبینی هاي‌ خودرا در معتبرترین سایت سرگرمی ایران ثبت کرده و شانس خودرا برای برنده شدن امتحان کنید. برای اینکار کافی اسـت تا بر روی لینک ورود بـه سایت پایین صفحه کلیک کنید. شـما می‌توانید بـه اسانی یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس در تمام رویداد های مهم فوتبال، از یک هفته پیش از شروع بازی ها تا دقیقه نود پیشبینی هاي‌ خودرا ثبت کنید.

 

نکات و ترفندهای پیش بینی فوتبال

اگر می‌خواهید با نکات و ترفندهای پیش بینی فوتبال آشنا شوید، می‌توانید به مطالب پیشنهادی زیر مراجعه کنید. شـما میتوانید با یادگیری ترفندهای خاص، بـه خوبی بازی هاي‌ فوتبال را پیشبینی کنید. همچنین اگر جزو حرفه اي ها هستید و میتوانید نتایج بازی ها را از قبل پیش‌بینی کنید، باید بگوییم که این فرصت را دارید تا از توانایی هاي‌ خود در جهت کسب درآمد استفاده کنید.

 

شما در سایت nonelouder.com پرطرفدارترین پستهای جهان را مشاهده خواهید کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا