سایت شرط بندی

سوفی دی Sophie Dee | بیوگرافی و عکس های +18 پورن استار مشهور

سایت nonelouder.com تقدیم میکند

سوفی دی در ولز جنوبی انگلیس متولد شد و برای تحصیل در مدرسه به انگلستان نقل مکان کرد. در حالی که بزرگ می شد ، گفت که “مانند یک بچه گربه است. من یک برادر بزرگتر دارم و در دره ها بزرگ می شوم ، ما بسیار کاوش کردیم و از درختان بالا رفتیم و کثیف شدیم. ”

سوفی دی پس از فارغ التحصیلی ، مشاغل مختلفی را به عهده داشت. “من خیلی شغل داشتم. من پیشخدمت بودم ، روزنامه تحویل می دادم ، یک اتاق کار می کردم. من در نانوایی کار می کردم. من در فروشگاه های لباس کار می کردم ، از یک انبار تلفن می فروختم. ” او همیشه می خواست مدلینگ کند ، اما به دلیل قد (در 4 “5”) ، “دوستانم می گفتند که نمی توانم.”

ورود به عرصه فیلم های پورن توسط سوفی دی

سوفی دی سپس رقصنده دامان شد. این منجر به تبدیل شدن او به یک مدل 3 شد. در سال 2005 ، او به کالیفرنیا نقل مکان کرد و کار خود را در زمینه پورنو آغاز کرد. “من می دانستم که به یک دهکده کوچک تعلق ندارم. می خواستم بیرون بروم و ماجراجویی کنم. ” وی افزود ، “من از دوران دبیرستان همیشه فردی بسیار جنسی بوده ام و عاشق توجه هستم ، بنابراین فکر کردم پورنو برای من مناسب است.”

تا آنجا که به عنوان بیز پوستی ، سوفی دی عاشق “جنس ، جذابیت ، توجه و شهرت” است. وی گفت تنها چیزی که در زندگی خود تغییر خواهد داد این است که “من پورنوگرافی را در سنین خیلی زودتر از این کار شروع می کردم.”

🤩 بیوگرافی بانی راتن بازیگر پورن

او در چند فیلم ترسناک مستقل ظاهر شده است و در سال 2011 ، یک سایت اصلی مرور فیلم ، “ToplessMovieReviews.com” را راه اندازی کرد. “من مشاعره را دوست دارم و فیلم را دوست دارم … و طرفداران من همیشه به من گفته اند که باید نظرات برهنه را در توییتر ارسال کنم. بنابراین فکر کردم که می توانم سایت خودم را برای آن بسازم.

آمادگی سوفی در فیلم های پورن

آمادگی سوفی در فیلم های پورن

“در مورد چگونگی آمادگی خود برای DP ، سوفی دی گفت: “با تعداد زیادی اسباب بازی.” وی افزود: “من همیشه سعی می کنم از صحنه هایم لذت ببرم. من هرگز کاری را قبول نمی کنم که با انجام آن راحت نباشم.

“با اعتماد به نفس او روشن می شود “و این که شخص بداند چه کاری انجام می دهد.” مشمول بازگشت او افراد متکبر و بی ادب هستند. وی گفت که از او خواسته اند یک دوشاخ یا دو مقعدی انجام دهد ، اما “من قادر به انجام این کار نیستم زیرا خیلی کوچک هستم ، یک سوراخ در هر سوراخ برای من کافی است.”

✅ لینسی پلاس بازیگر و مانکن آمریکایی

نظر سوفی دی در مورد اندازه آلت

نظر سوفی دی در مورد اندازه آلت

در مورد اندازه آلت تناسلی مرد ، او گفت: “نیمه مهم است. من واقعاً کوچکها را دوست ندارم. ” سوفی دی با هم ستاره پورنو لی لی بانگ ازدواج کرده است. او همچنین به عنوان نماینده او عمل می کند. آنها در لس آنجلس اقامت دارند.

دلیل انتخاب پورن توسط سوفی؟

او مرحله ورود به دنیای پورن را به این دلیل انتخاب کرد که “یکی از دوستانم به من گفت که من شبیه سوفی دال هستم. بنابراین ، من اینگونه نام خود را انتخاب کردم. من فقط دی را اضافه کرده ام

مشخصات سوفی دی sophie dee

متولد: 17 ژانویه 1984
سن 37
ملیت: ولز
شهر فعلی: لس آنجلس
قد: 5 ‘4 ”
رنگ مو: سبزه
رنگ چشم: آبی
قومیت: قفقازی
کار: مدل بزرگسالان / بازیگر زن پورن
توییتر: @sophiedee
فیس بوک: Facebook Page
سایت اینترنتی
http://www.sophiedeelive.com
وضعیت تاهل: متاهل

😍 درباره جینا کارانو Gina Carano

سوفی دی در فیلم The Hungover

سوفی دی در فیلم The Hungover

سوفی دی درسال ۲۰۱۴ در فیلم مسابقه‌هاي‌ خماری «The Hungover Games» بازی کرد. سفی دراین فیلم در نقش یکی از دو دختر مبارز لخت بخش برهنگی، حضور داشت.

مخالفت پدر و مادر Sophie Dee با پورن استار شون

نامادری و پدر او کـه هنوز در نزدیکی لانلی زندگی می‌کنند، هنوز نمیتوانند قبول کنند کـه سوفی یک بازیگر پورن می‌باشد. سوفی میگوید: “آن ها آرزو می كنند كه من شغل دیگری را انتخاب كرده باشم.” اما انها بـه نوعی می توانستند شاهد آمدن ان باشند زیرا گفتگو من هر هفته در روزنامه ها چاپ می شد. آن ها بـه خاطر من، از مردم شهرمان بسیار خجالت می‌کشند.

جراحی بزرگ کردن سینه

جراحی بزرگ کردن سینه

درباره بزرگ کردن سینه اینگونه میگوید: وی اعتراف کرده است که جراحی تقویت پستان را انجام داده است ، که C فنجان او را به یک DD و سپس بار دیگر به F منتقل کرده است. سوفی در مارس 2009 جراحی بزرگ كردن سینه انجام داده اسـت.

🟣 لایو جنجالی مینا نامداری

ازدواج و همسر سوفی دی

سوفی دی یک‌بار با لي بانگف بازیگر پورنوگرافی، ازدواج کرده بود. اما زندگی مشترک آن ها دوام نداشت و بـه جدایی ختم شد.

عکس های داغ سوفی دی 18+

عکس های داغ سوفی دی 18+ عکس های داغ سوفی دی 18+ عکس های داغ سوفی دی 18+ عکس های داغ سوفی دی 18+ عکس های داغ سوفی دی 18+


شما در سایت nonelouder.com پرطرفدارترین پستهای جهان را مشاهده خواهید کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا