سایت شرط بندی

می خواهید پوکر فیس باشید؟ این روش ها را یاد بگیرید!

سایت nonelouder.com تقدیم میکند

می خواهید پوکر فیس باشید؟ این روش ها را یاد بگیرید!

چگونه پوکر فیس باشیم؟ 

می خواهید پوکر فیس باشید ،گاهی اوقات در زندگی پوکر فیس بودن به کارمان می آید، به خصوص اگر پوکر بازی می کنید. در واقع حالت چهره، بدون احساس – که هیچ کس نمی تواند آن را بخواند – یک نعمت است. در میز بازی پوکر هم، باید مطمئن شوید که هیچ کس نمی داند چه احساسی دارید یا چه فکری می کنید. زیرا بازیکنان دیگران از هر نشانه‌ای از احساساتی که نمی‌توانید پنهان کنید، به نفع خودشان استفاده می‌کنند. در زیر بیشتر صحبت می کنیم.

 

بازیکنان پوکر چگونه این کار را انجام می دهند؟

اولین توصیه ما، همیشه در مورد آرامش و حفظ خودنسردی است. در واقع مهمترین چیز این است که: یاد بگیرید خونسردی خود را حفظ کنید یا حداقل در شرایط بحرانی خونسرد به نظر برسید. شما می توانید با نفس های عمیق – ترجیحاً تنفس شکمی – به این هدف برسید. نه فقط به این دلیل که طبیعی تر است، بلکه به این دلیل که رقیبان شما با نگاهی موشکافانه به شما چشم می دوزند. پس بیشتر روی بدن خود و تنفس تان تمرکز کنید.

می خواهید پوکر فیس باشید؟ این روش ها را یاد بگیرید!

سخنان حکیمانه کاپیتان جک اسپارو را فراموش نکنید: مشکل هرگز (مشکل) نیست. مشکل نگرش شما نسبت به (مشکل) است. اگر با یک بازیکن پوکر رو به رو شده اید، به خاطر داشته باشید که فقط باید برای مدتی آرام باشید.عضلات خود را شل کنید! زیرا در موقعیت تنش، ماهیچه های ما تمایل دارند که منقبض شوند. پس آنها را شل کنید، به خصوص ماهیچه های صورت، و احساس کنید که سست می شوند.

 

ترفندهایی برای پوکر فیس بودن

بیش از حد پلک نزنید، اما آنها را بیش از حد لازم هم باز نگه ندارید. به پهلو، بالا یا پایین نگاه نکنید، یا اگر نگاه می کنید، حداقل در مورد آن محتاط باشید. نگاه خود را به کار در دست نگه دارید! مراقب اتوماتیسم هایی مانند پلک زدن و تنفس یکنواخت باشید. اینجاست که آینه به کار می آید. در خانه در مقابل آن تمرین کنید. علاوه بر صورت ما، وضعیت بدن و زبان بدن ما نیز می تواند نشانه هایی از احساس ما را نشان دهد.

می خواهید پوکر فیس باشید؟ این روش ها را یاد بگیرید!

می خواهید پوکر فیس باشید

اگر همه چیزهایی را که مشاهده می کنید بنویسید، بسیار کمک تان می کند. به عنوان مثال، چگونه دست‌ها یا پاهایتان را کنترل می کنید، چه فیگوری به خود می گیرید، آیا در حالت عصبی هستید یا عادت‌هایی خاص دارید و… همچنین باید مواظب صدای تان هم باشید! دهان و صدای شما چیزی است که می تواند حتی در مواقع بحرانی به شما اعتماد به نفس بدهد. بنابراین به هر طریقی، باید این را تمرین کنید.

 

1. از آینه استفاده کنید

آینه ساده ترین ابزار برای این کار است که خود را از رفتارهای تان آگاه کنید. سپس می توانید نحوه ایجاد پوکر فیس خود را تمرین و آن را تکرار کنید. همه چیزهایی در زندگی خود دارند که نمی خواهند کسی درباره آنها بداند. برخی افراد به طور طبیعی در پنهان کردن احساسات خود بهتر عمل می کنند. اگر شما هم جزو آنها هستید، باید شانس خود را در بازی پوکر امتحان کنید.

 

یک خودآزمایی وجود دارد که می توانید به وسیله آن، میزان مهارت خود را در رازداری اندازه گیری کنید. در مقیاس 10 تا 50، نمره 10 به این معنی است که شما دارای یک چهره آسان خوان هستید و نمره 50 به این معنی است که به راحتی می توانید در مسابقات پوکر برنده شوید و نیازی به یادگیری نحوه ایجاد پوکر فیس خود ندارید.

 

2. از بازیکنان پوکر یاد بگیرید

در بین تمام بازیکنان پوکر، کسانی هستند که در پنهان کردن احساسات شان از همه چیز بهترین هستند. این احتمالاً در طبیعت آنها نهفته است. با این حال، برای دیگران، حفظ اسرار و تلاش برای فکر نکردن به آنها در هر زمانی از روز، مثل فشار روانی شدیدی است که در عرض چند دقیقه منجر به علائم جسمی شود. بنابراین صورت و فک خود را شل کنید. آرام بمانید و با شل کردن عضلات صورت، پوکر فیس خود را حفظ کنید.

 

3. از عینک آفتابی استفاده کنید

اگر نمی توانید چشمان خود را زیاد ببندید، پس ابروهای خود را بالا ببرید یا لبخند بزنید. اگر یک حالت در شما به سختی وجود داشته باشد، و آن را در یک لحظه ناپدید کنید، این تغییرات همچنان می تواند عضلات صورت شما را تحت فشار قرار دهد و به حریفان تان علامت دهد. برای پنهان کردن حرکات چشم از می توانید از عینک آفتابی استفاده کنید. اگر از چشمان خود می ترسید، از عینک آفتابی تیره استفاده کنید.

 

با این حال، حتی با عینک آفتابی هم، سعی کنید چشمان خود را تا حد امکان ثابت نگه دارید. حرکت چشم می تواند باعث تحریک عضلات کنار صورت شما شود. گاهی اوقات لبخند زدن و رفتار با اعتماد به نفس، صحبت کردن با حریفان، و نشان دادن اینکه آرامش دارید و چیزی برای نگرانی ندارید، می تواند به اندازه بهترین پوکر فیس فریبنده باشد. شما باید یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را به بهترین شکل ممکن خالی کنید.

 

4. از بین برد تیک های استرسی

تیک هایی مانند: شکستن بند انگشت، جویدن ناخن و بی قراری می تواند احساسات شما و در نتیجه کارت های شما را برای حریفان آشکار کند. اگر برای شما کار نکرد، دستانتان را کنار هم بگذارید یا یک توپ کوچک یا اسپینر، استرس تان را از بین ببرید. زمانی که پوکر را تمرین می کنید، فیلم خود را ضبط کنید. فکر کنید که بازی تان واقعی است، اما در ابتدا بدون شرط‌بندی این کار را انجام دهید.

می خواهید پوکر فیس باشید؟ این روش ها را یاد بگیرید!

می خواهید پوکر فیس باشید

البته این روش ممکن است باعث تحریک تیک های استرسی نشود. پس دوربین را در مکانی قرار دهید که به راحتی فراموش شود تا به شما کمک کند آرامش داشته باشید و مهارت های پوکر خود را نشان دهید. سپس ویدیو را پخش کنید و به دنبال نشانه های احساسی بگردید، یا از یکی از دوستانتان بخواهید حدس بزند چه کارت هایی در یک نقطه از ویدیو در دست شما بود و بفهمد که چه چیزی باعث شده است که اینطور فکر کنید.

 

پوکر فیس آنلاین چیست؟

همیشه به خاطر داشته باشید که بازیکنان آماتور اغلب عجیب رفتار می کنند، بنابراین کارهایی انجام می دهند که رفتار استانداردی محسوب نمی شود. این بازیکنان می توانند کارت هایی را نشان دهند که حتی تصور کردن آن را هم ندارید. پس همیشه مواظب خود باشید و مراقب هر گونه نشانه ای باشید. این روزها حتی خطرناک است که رقیبان خود در پوکر آنلاین را هم دست کم بگیرید.

 

همیشه بخش چت بازی را بررسی کنید. توجه داشته باشید که وقتی کسی زیاد یا خیلی کم پیام می نویسد به چه معناست. این به یادداشت برداری، حتی از نام های کاربری کمک می کند، بنابراین وقتی در آینده با آنها بازی می کنید، می توانید آنها را در یادداشت های خود پیدا کنید. همانطور که می بینید، هنگام بازی پوکر موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، نه فقط نحوه ایجاد پوکر فیس خود، که بهتر است هر مورد موجود را بررسی کنید.

 

شما در سایت nonelouder.com پرطرفدارترین پستهای جهان را مشاهده خواهید کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا